風球 + 風暴 王靖雯 1993


繼續VHS轉DVD的工程,1993年頭錄低一個叫做《樂怡Video Talk》的節目環節,不是姚樂怡主持,係Jolly Shandy樂怡仙地贊助,新城之寶郭偉安主持,本集嘉賓王靖雯。

節目一開始,郭偉安叫她王靖雯,播完MV後,又稱呼她王菲,當時她處於由Shirley轉變到Faye的過渡期,仍需要上電視表現「健談」一面,但又被問及為何給人感覺很cool的樣子,其實,她答問題時的不自然都幾得意。

時間應該是《執迷不悔》大碟還未派歌之前,她還在介紹《浪漫風暴》(來自92年的《Coming Home》),剛巧那時掛起3號風球,電視畫面看到「凸」形符號,是風球遇上風暴的一晚。

在我記憶中,《Coming Home》的派歌次序是 (有錯請指正) 1.《Miss You Night & Day》: 以連續18秒的拉音驚震樂壇;2.《浪漫風暴》: 繼續R&B,表現美國學成歸來的黑人腔口;3.《容易受傷的女人》: song of the year,攀上一姐地位。

少少奇怪的是,《浪漫風暴》MV中有一些鏡頭看到NIGHT AND DAY等燈光大字,是不是從《Miss You Night & Day》剪出來的片段?

王菲 - 浪漫風暴
作曲 : Hammer、Slater 作詞 : 周禮茂 編曲 : 唐奕聰


原曲 :
The Party - Storm Me
來自1990年首張大碟《The Party》

7 comments:

Old Ox said...

"受傷女人"之後, 還有"不相識的約會"上榜.

wai said...

係!個mv有一小段係由miss u night & day剪出

wtk said...

"呢首歌我都好鍾意"
王菲講呢句野果時個心一定不情不願
還記得94年演唱會時她那番話
"其實好多歌我都唔想唱架,
不過D人話hit wo"
根據記憶打,差唔多意思到,
我諗香港咁耐以黎得佢夠膽敢講
呵呵

chi said...

wtk,

她說這句說話時,我在紅館看她,我估「唔想唱」而「D人話hit」的歌是特別指《容易受傷的女人》,《浪漫風暴》並不算是好多人想聽的hit歌。

ricky said...

講真, Faye當年嘅attitude真係有d too much
出得黎唱,就咪咁啦 ...

andrew said...

唔記得邊度聽返黎,
話當年《容易受傷的女人》原本係俾同公司o既甄楚倩唱, 但正撞王靖雯返港復出, 首歌就俾左佢唱。不過有一樣可以肯定, 如果首歌俾左甄楚倩唱, 應該會俾人underate首歌, 又或者變成"細水長流"之流。

andy said...

她不是這個意思,
她的意思是94的胡思亂想後,
她才可以唱自己喜歡的音樂。

She never complains, she never explains......

PS, 好珍貴的片段,多謝上傳。希望以後會看到更多王靖雯的片段啦。

我還找到一個驚艷的版本:
http://www.youtube.com/watch?v=iSjAyW8HaHk