從頭認識 甄楚倩 (二)



甄楚倩出第二張大碟,開始玩形象,這條鮮黃色降傘裙,記得當時在地鐵見到燈箱廣告,我嚇到呆站了一會,睇真又似雞蛋殼,臉部化妝勁濃,和陳慧嫻的陳立品造型有得揮,負責形象設計的叫做龍康年,唔知乜水,好像要跟她開玩笑。

但主打歌《霓虹玩偶》幾hit,我很少看亞視,也偶然轉台看到MV,那時劉美君已食住風塵女子歌路,在尖東一帶站穩腳,甄楚倩這首歌,殺到入砵蘭街,唱出了MK邊緣少女的無奈,幫達明寫過迷惘少年心聲的陳少琪,融情入景筆觸細緻。

甄楚倩 - 霓虹玩偶 (1988)
作曲 : Akihiro Yoshimi 作詞 : 陳少琪 編曲 : Terry Chan


甄楚倩 - Touch Me (1988)
作曲 : Annie 作詞 : 鄭國江 編曲 : 杜自持
來自1989年的音樂特輯《都巿蜃樓》,古裝武打、飛車、追殺、格劍,畫面元素豐富,差點以為睇緊《Kill Bill》,亞視那時捧甄楚倩頗花心思。


甄楚倩被稱為小梅艷芳,因此被安排唱不少快歌,這張碟佔4首,但想不到玩retro (88年未有這個concept),和倫伯的陳年disco歌《愛o既熱力》撞歌,回到Donna Summer時代 (《Hot Stuff》)。

甄楚倩 - 玻璃心 (1988)
作曲 : P. Bellotte/H. Faltermeyer/K. Forsey 作詞 : 吳旅榮 編曲 : Terry Chan


譚詠麟 - 愛o既熱力 (1979)
作曲 : P. Bellotte/H. Faltermeyer/K. Forsey 作詞 : 黃霑


甄楚倩 - 寂寞女子 (1988)
作曲 : E. Mechanic/J. Brenner 作詞 : 吳旅榮 編曲 : 杜自持
跳開唔好俾佢停,延續處女EP的《狠心女子》,今次又整首《寂寞女子》,滄桑孤單空虛冷感等等字眼都出現在她的歌詞中,A&R的路線定得很明確。


甄楚倩 - 冷感 (1988)
作曲 : 倫永亮 作詞 : 潘偉源 編曲 : 蘇德華
一開口「來吧」,以為是劉美君的《來吧》,不過甄楚倩這首比劉美君早兩年,沒有抄歌。




同場加送 :

甄楚倩 - 夢快車 (Disco Version) (1988)
作詞 : 林振強
來自1988年農曆年 (龍年) 推出的remix碟《Dragon Dancing》,甄楚倩的快歌串埋一齊,可以出一隻阿倩的《回憶總是跳躍的》。


點指星Sing 12" (1987)
CBS Sony一家大小,一姐應該是甄妮,她86年以大家姐姿態,帶領林志美、陳秀雯、何嘉麗、林憶蓮合唱《幾個風雨天》。但87年形勢大變,林憶蓮急急冒起,甄妮跳槽華星,何嘉麗去了現代,陳秀雯停產;從這首medley排陣看,林憶蓮行頭,林志美壓尾,各出現兩次,甄楚倩在中間唱一次,是阿妹;咁憶蓮還是志美是新力一姐呢,當時傳媒不作興這種無風起浪,其實幾位都有白金銷量,個餅咁大,使鬼爭。

林憶蓮 - 愛情蝙蝠俠
郭小霖 - 時光影印機
甄楚倩 - 獨行少女
合唱 - 為我愛你
林志美 - 心跳
傅振榮 - 不規則
林憶蓮 - 發熱體
合唱 - 激情
郭小霖 - 夢快車
林志美 - 愛的廢墟

10 comments:

CowCow said...

這隻絕對是正碟。
所有快歌都可以用來 funk 機。

不過聽佢唱”我知道”有點驚心。
有一個位好似去得好辛苦。

會有第三篇嗎 ?

Anonymous said...

老實講,這隻碟係乘著'無伴的舞'氣勢而急急推出,質素我覺得是一般, 可能唔夠商業化, 我只喜歡'霓虹玩偶','我知道'跟'寂寞女子'......話時話為何新力冇推出過卡拉ok既? 去ed box連深夜港彎都係得shirley版本=.=

Fun said...

喂喂亞倫個隻歌係改donna summer(hot stuff)架,唔係戴安娜露絲... lol~

我想問“早出晚歸”係咪呢隻碟架呢?

CowCow said...

不是呀,是那隻yolinda在竹林影的那張碟
綠色的。

Nakaaron said...

網主阿志寫D野好鬼低死!

chi said...

To lbst,
我會繼續寫甄楚倩,又想同時寫埋張立基,但因我沒有買齊他的CD,可能寫濃縮版。

To oscar,
CBS Sony的卡拉OK碟做得好差,他們幫林憶蓮出過一張K LD,不是憶蓮親自演出不特止,MV難看到不得了。

To Fun,
成日覺得Donna Summer和Diana Ross一樣,好易搞亂,多謝更正。
《早出晚歸》來自《夢醒時份》大碟,我遲d寫。

Anonymous said...

To Oscar:
係呀red box得'一冷一熱'同'你真的可以忘記我嗎?'唱咋,記得以前'戀愛傷身'都出過卡拉的,我都想新力出埋'試過也算擁有','我知道','夢醒時份'等歌的卡拉啦。

Anonymous said...

支持樓主,post去報紙等多d人知。

Anonymous said...

樓主你真係有影響力, 你post完後, 亞視最近就用玻離心做節目預告音樂!!!!!
yeah!^^

Anonymous said...

甄楚倩的歌其實真係好多好好聽, 近年聽輕談淺唱不夜天聽得多, 聽了不少, 忽然愛上佢喎.尤其'試過也算擁有'真的十分耐聽,很有呀梅的風味!